مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 26 مرداد 1400 ساعت 10:352021-08-17سياسي

جناب وزیر پیشنهادی ارشاد! تا این حد سیاه؟


از 77 فیلم رصد و تحلیل شده 61 فیلم با ارائه تصویر مثبت از زن بی حیاء؟ تعریف این رصدکنندگان عزیز یا جناب وزیر پیشنهادی از بی حیایی چیست؟ آیا زن بی حیا از نگاه این دوستان با زن بی حیا از نگاه وزارت ارشاد قبلی تفاوت دارد؟ - عصر ایران ؛ کاوه معین فر - روز گذشته برنامه های محمد مهدی اسماعیلی - وزیر پیشنهادی ارشاد دولت آقای رییسی - که در 83 صفحه تدوین شده است منتشر شد، برنامه ای که در حوزه های مختلف به تشریح وضعیت موجود و بعد تعریف برنامه ها و پیش بینی در سال 1400 پرداخته است.

با نگاهی اجمالی به برنامه 83 صفحه ای، علاوه بر کلی گویی و گنک بودن بسیار مطالبی که مطرح شده است به نوعی موارد و تناقضات عجیب و غریب در این برنامه برخورد می کنیم که در نوع خود جالب توجه است، در بخش سینما ذکر شده است: در سال 1397، از 77 فیلم رصد و تحلیل شده، 59 فیلم مروج سبک زندگی غیر اسلامی ایرانی و تخریب کننده انقلاب اسلامی، 61 فیلم ارائه کننده تصویر مثبت از زن بی حیاء، 50 فیلم سیاه نما و ناامیدکننده، 60 فیلم مربی 60 فیلم مروج وادادگی و تحقیر ملی، 55 فیلم القا کننده واگرایی دینی و ملی و قانون گریزی و نمایش ناکارآمدی نهادها بوده اند.

این فیلم های مورد ذکر سال 97 از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی مجوز ساخت و نمایش گرفته اند، در اینجا به گونه ای اشاره شده است اگر کسی مطلع نباشد انگار شب


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جناب وزیر پیشنهادی ارشاد! تا این حد سیاه؟

جناب وزیر پیشنهادی ارشاد! تا این حد سیاه؟