مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 26 مرداد 1400 ساعت 09:552021-08-17اقتصادي

کاهش 56 درصدی پروازهای مشهد/ ابطال 21 پرواز طی روز گذشته


از ابتدای آغاز محدودیت های شدید کرونایی در مشهد، پروازهای فرودگاه هاشمی نژاد روزبه روز روندی کاهشی داشته که بیش از 50 درصد از تعداد پروازها در این ایام کاسته شده است.

- مدیر روابط عمومی فرودگاه بین المللی هاشمی نژاد مشهد از کاهش 56 درصد پروازها به مشهد نسبت به وضعیت مشابه در ماه گذشته خبر داد.

حسن جعفری در گفت وگو با ایسنا با اشاره به میزان کاهش پروازهای داخلی فرودگاه بین المللی هاشمی نژاد مشهد اظهار کرد: پس از ابطال 21 پرواز، روز گذشته 36 پرواز ورودی و 37 پرواز خروجی در فرودگاه هاشمی نژاد مشهد انجام شد که نسبت به وضعیت مشابه در ماه گذشته 56 درصد کاهش پرواز و مسافر را نشان می دهد.

وی در خصوص میزان کاهش پروازها نسبت به 10 روز گذشته عنوان کرد: از ابتدای آغاز محدودیت های شدید کرونایی در مشهد، پروازهای فرودگاه هاشمی نژاد روزبه روز روندی کاهشی داشته که بیش از 50 درصد از تعداد پروازها در این ایام کاسته شده است.

مدیر روابط عمومی فرودگاه بین المللی هاشمی نژاد مشهد در خصوص پروازهای خارجی بیان کرد: ابلاغیه ای برای ممنوعیت پروازهای خارجی به مشهد نداشته ایم اما تعداد پروازهای خارجی به شدت کاهش یافته و اغلب مسافرانی که از طریق پروازهای خارجی وارد مشهد می شوند، هموطنانی هستند که قصد بازگشت به ایران را دارند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کاهش 56 درصدی پروازهای مشهد/ ابطال 21 پرواز طی روز گذشته

کاهش 56 درصدی پروازهای مشهد/ ابطال 21 پرواز طی روز گذشته