مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 26 مرداد 1400 ساعت 08:452021-08-17اقتصادي

راهنمای خرید بهترین نهال گردو برای مناطق سردسیر


پردرآمدترین درختان در کشاورزی و باغداری درختانی هستند که پرورش آن ها به نسبت آسان است، تقاضای بالا برای چوب، میوه یا سایر اجزای نهال دارند و در صورت فروش، - نهال گردو؛ یکی از محصولات زراعی پر بازده و اقتصادی است که زود به بار می نشیند، نسبت محصول تولیدی آن به تعداد درختان، زیاد است، هرچه بیشتر رشد می کند محصول بیشتری نیز تولید خواهد کرد و ظاهری زیبا به ارمغان می آورد.

شاید شما هم این جمله ی معروف از نهالستان گلد نهال را شنیده باشید: سودی که توی خرید نهال گردو هست، تو خرید خونه فرمانیه نیست ! زیرا درصورت رسیدگی و انتخاب نهال متناسب با محیط کشت، سالیان سال به سود دهی خود ادامه می دهد.

اگر در مناطق سردسیر زندگی می کنید و به پرورش این درخت سودآور علاقه مند هستید، این مطلب، راهنمای خوبی برای خرید نهال گردو، خواهد بود.

انواع نهال گردوی مناسب مناطق سردسیر: امروزه انواع مختلفی از walnut seedlings در سراسر دنیا کشت و پرورش داده می شود که هر یک ویژگی های منحصر به فردی نیز دارند.

چند نوع از معروف ترین انواع نهال گردو، عبارتند از: نهال گردو چندلر پیوندی: گردوی چندلر، همانند بسیاری از ارقام گردوی قدیمی، دارای چوب درختی بسیار با کیفیت و مناسب می باشد که علاوه بر محصول دهی آن ، می توان پس از گذشت پنجاه سال ؛ از چوب گردو هم بهره مند شد زیرا نهال


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

راهنمای خرید بهترین نهال گردو برای مناطق سردسیر

راهنمای خرید بهترین نهال گردو برای مناطق سردسیر