مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 26 مرداد 1400 ساعت 08:352021-08-17سياسي

البرز با کمترین تنش برق مواجه شد


نماینده عالی دولت در استان البرز گفت: به عنوان نماینده نظام و حاکمیت خود را موظف می دانم و متعصبانه اهداف و سیاست های دولت محترم را دنبال می کنم و در این خصوص کمترین فرصت ها را نیز غنیمت می دانم.

- ایسنا/البرز نماینده عالی دولت در استان البرز گفت: به عنوان نماینده نظام و حاکمیت خود را موظف می دانم و متعصبانه اهداف و سیاست های دولت محترم را دنبال می کنم و در این خصوص کمترین فرصت ها را نیز غنیمت می دانم.

عزیزاله شهبازی در جلسه مدیریت برق استان که روز سه شنبه 26 مرداد در سالن جلسات استانداری برگزار شد، ضمن تسلیت ایام سوگواری شهادت امام حسین (ع) و یاران وفادارش، افزود: از تلاش هایی که مجموعه استان در راستای تامین آب و برق استان به ویژه در شرایط بحرانی افزایش کم سابقه دمای هوا داشتند، قدردانی می کنم.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، وی ادامه داد: در این شرایط حساس مسئولان تامین نیرو استان را تنها نگذاشتیم و با تشکیل جلسات تخصصی و همچنین پیگیری و رایزنی از طریق وزارت نیرو، پشتیبانی های لازم را داشتیم چرا خود را در رابطه با تامین رفاه و آرامش مردم مسئول می دانیم.

شهبازی گفت: البرز جزو معدود استان هایی است که پیرو جلسه استانداران برای مدیریت برق استان نسبت به تشکیل جلسه مدیریت برق اقدام کرد که به دنبال این اقدام مدیریت صحیحی صورت گرفت و با کمترین تن


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

البرز با کمترین تنش برق مواجه شد

البرز با کمترین تنش برق مواجه شد