مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 26 مرداد 1400 ساعت 08:302021-08-17ورزشي

آرزوی موفقیت نماینده کهگیلویه بزرگ برای 2 ورزشکار پارالمپیکی


نماینده کهگیلویه بزرگ در مجلس برای 2 ورزشکار پارالمپیکی ابراز موفقیت کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از یاسوج حجت الاسلام سید محمد موحد نماینده مردم کهگیلویه بزرگ در مجلس در آیین بدرقه سامان پاکباز و علی پیروج ورزشکاران هم استانی در مسابقات پارالمپیک توکیو با تسلیت ایام شهادت امام حسین (ع) ابراز امیدوار کرد که ورزشکاران استان پاکباز و پیروج در مسابقات توکیو خوش رنگ ترین مدال را کسب کنند و با دست پر به میهن برگردند.

نماینده مردم شهرستان های کهگیلویه، لنده، چرام و بهمیی در مجلس شورای اسلامی، گفت: منتظر درخشش 2 ملی پوش ورزش معلولین کهگیلویه و بویراحمد در بازی های پارالمپیک 2021 توکیو هستیم.

حجت الاسلام سید محمد موحد در این آیین با تسلیت ایام شهادت حضرت اباعبدالله الحسین (ع) گفت: امیدوارم همه ما پیروان مکتب عاشورا باشیم.

نماینده مردم شهرستان های کهگیلویه، بهمیی چرام و لنده در مجلس شورای اسلامی، بیان کرد: علی رغم اینکه در مرکز نشست های کمیسیون با وزرای پیشنهادی کابینه ادامه دارد دیدار شما عزیزان آنقدر ارزشمند بود که در این جمع حضور پیدا کردیم.

  وی تصریح کرد: ضمن تبریک به همه عزیزان که موفق به کسب سهمیه پارالمپیک شدند به ویژه آقایان پاکباز و پیروج امیدوارم با توکل بر خدا در مسابقات پیش رو نیز موفق باشند و دست به افتخارآفرینی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آرزوی موفقیت نماینده کهگیلویه بزرگ برای 2 ورزشکار پارالمپیکی

آرزوی موفقیت نماینده کهگیلویه بزرگ برای 2 ورزشکار پارالمپیکی