مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 26 مرداد 1400 ساعت 08:052021-08-17سياسي

تلاش برای کاهش ازدحام جمعیت در مراکز واکسیناسیون گلستان


تلاش داریم با تجهیز مراکز جدید واکسیناسیون و افزایش سهمیه واکسن استان، از ازدحام جمعیت بکاهیم.

- ایسنا/گلستان استاندار گلستان گفت: تلاش داریم با تجهیز مراکز جدید واکسیناسیون و افزایش سهمیه واکسن استان، از ازدحام جمعیت بکاهیم.

هادی حق شناس امروز سه شنبه 26 مرداد در بازدید از مرکز واکسیناسیون در مسجد امام علی علیه السلام گرگان، اظهار کرد: تلاش ها و زحمات شبانه روزی کادر درمان در عرصه مقابله با کرونا شایسته تقدیر است و خوشبختانه پزشکان، پرستاران و کادر درمان با روی گشاده و روحیه بالا همچون روزهای اول درگیری با بیماری کرونا به خدمت رسانی می پردازند.

وی افزود: مقرر شده علاوه بر سهمیه معمول استان، 30 هزار دُز واکسن به گلستان ارسال شود تا روند واکسیناسیون استان بیش از پیش سرعت گیرد.

استاندار گلستان بیان کرد: همه مراکز واکسیناسیون در ایام تعطیلات جهت خدمت رسانی به مردم باز هستند و البته با همکاری کادر درمان در حال افزایش مراکز واکسیناسیون هستیم.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا به نقل از استانداری گلستان، حق شناس یادآور شد: خوشبختانه روند واکسیناسیون در استان مناسب است و بیش از 25 درصد یک میلیون 250 هزار نفر واجد شرایط واکسیناسیون تا به حال واکسن زده اند و البته در شهر گرگان تا به حال بیش از 40 درصد واجدین شرایط واکسینه شده اند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تلاش برای کاهش ازدحام جمعیت در مراکز واکسیناسیون گلستان

تلاش برای کاهش ازدحام جمعیت در مراکز واکسیناسیون گلستان