مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 26 مرداد 1400 ساعت 07:202021-08-17سياسي

راه اندازی فتنه عرب و عجم و فرق گذاشتن بین این دو بازی شیطان است


این خطیب مشهور با بیان اینکه بین مومنان هیچ فرقی وجود ندارد، گفت: کسانی که امروز خداوند را انکار می کنند از اعراب دوران جاهلیت جاهل تر هستند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازدر دانشکده تربیت بدنی دانشگاه تهران برگزار شد، به بیان عوامل تقرب الی الله پرداخت و اظهار داشت: ایمان یکی از عواملی است که انسان را به قرب الهی نزدیک می کند.

این خطیب مشهور با استناد به روایتی از امیرمومنان علی (ع) عنوان کرد: حضرت فرمودند: نزدیک ترین انسان ها به خداوند سبحان نیک ایمان ترین آنان است؛ بر اساس این روایت آنچه که انسان را نجات می دهد ایمان نیست بلکه احسن الایمان است.

اهل ایمان نشانه هایی دارند و هر کسی در زمره مؤمنان قرار نمی گیرد.

وی با بیان اینکه ایمان آوردن به خداوند و رسول الهی مقدماتی دارد که باید آن مقدمات فراهم شود تا انسان در زمره مؤمنان قرار گیرد، گفت: تقوا پیشه کردن نخستین گام برای ایمان آوردن است.

برای با ایمان شدن نیاز است که برخی اصول در زندگی انسان نهادینه شود و یکی از آن اصول این است که تدین آدمی نباید ارثی باشد بلکه باید برود و آن را یاد بگیرد تا بتواند با گذشتگان خود متفاوت بوده و از زمینه ساز ظهور امام زمان (عج) به شمار آید.

این کارشناس مذهبی ادامه داد: اولین اصل در این یادگیری آن است که می گوید از خداوند بترس؛ جامعه نیم بند دینی ایران تا از خداوند


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

راه اندازی فتنه عرب و عجم و فرق گذاشتن بین این دو بازی شیطان است

راه اندازی فتنه عرب و عجم و فرق گذاشتن بین این دو بازی شیطان است