مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 26 مرداد 1400 ساعت 07:052021-08-17اقتصادي

فعال بودن مراکز انتقال خون سیستان و بلوچستان در روزهای تعطیل


مدیرکل انتقال خون سیستان و بلوچستان با اشاره به کاهش ذخایر خونی استان از فعال بودن مراکز انتقال خون سیستان و بلوچستان در ایام تعطیلات خبر داد.

- سهیلا خسروی در گفت و گو با خبرنگا ر مهر، اظهار داشت: با توجه به کاهش شدید فرآورده های خونی و نیاز مبرم بیماران به خون٬ مراکز اهدا خون در روزهای تعطیل پیش رو باز بوده و آماده دریافت خون اهدا کنندگان هستند.

وی افزود: بیماران نیازمند خون و فرآورده های خونی و به ویژه بیماران تالاسمی و سرطانی نیازمند خون اهدایی اهدا کنندگان هستند و با توجه به شرایط کرونایی استان و کشور متأسفانه میزان اهدای خون بسیار کاهش یافته است.

مدیرکل انتقال خون سیستان و بلوچستان تصریح کرد: تمام پروتکل های بهداشتی و فاصله گذاری اجتماعی در مراکز انتقال خون استان رعایت می شود و مردم نوع دوست استان می توانند با نذر خون در این ایام با فضیلت به کمک نیازمندان و بیماران بشتابند.

وی با اشاره به آماده بودن زمینه دریافت پلاکت خون بهبود یافتگان کرونایی برای درمان کرونایی ها در استان اظهار داشت: افرادی که بیش از یک ماه از بهبودشان گذشته با در دست داشتن نتیجه تست کرونا می توانند برای کمک به درمان بیماران کرونایی و اهدای پلاکت خون به مرکز انتقال خون بجنورد مراجعه کنند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فعال بودن مراکز انتقال خون سیستان و بلوچستان در روزهای تعطیل

فعال بودن مراکز انتقال خون سیستان و بلوچستان در روزهای تعطیل