مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 26 مرداد 1400 ساعت 06:402021-08-17اقتصادي

«هتل ترانسیوانیا 4» از سینما دور شد


کمپانی «سونی» و «آمازون» در حال رسیدن به توافقی 100 میلیون دلاری برای اکران جهانی قسمت جدید انیمیشن «هتل ترانسیوانیا» در سامانه نمایش آنلاین «آمازون» هستند.

- کمپانی سونی و آمازون در حال رسیدن به توافقی 100 میلیون دلاری برای اکران جهانی قسمت جدید انیمیشن هتل ترانسیوانیا در سامانه نمایش آنلاین آمازون هستند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا به نقل از ورایتی، سری انیمیشن های هتل ترانسیوانیا که سه قسمت نخست آن از سال 2012 تاکنون فروشی بالغ بر 1.

3 میلیارد دلار برای کمپانی سونی به ارمغان آورده است به دلیل ادامه همه گیری ویروس کرونا قصد دارد، قسمت جدید خود را این بار نه در سینما بلکه در سامانه نمایش آنلاین آمازون رونمایی کند.

گفته می شود کمپانی سونی به عقد قرارداری 100 میلیون دلاری با سامانه نمایش آنلاین آمازون پرایم ویدئو برای عرضه آنلاین این انیمیشن محبوب نزدیک شده است.

با توجه به این ایالت نیویورک اخیرا شرط ورود به سینماها را واکسیناسیون کامل اعلام کرده و دیگر ایالت های مهم نیز به شکل جدی در پی اتخاذ تصمیمی مشابه هستند و از آن جایی که هنوز هیچ واکسنی برای کودکان زیر 12 سال تجویز نشده است، عملا اکران سینمایی هتل ترانسیلوانیا 4 در مقطع کنونی ممکن نیست.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

«هتل ترانسیوانیا 4» از سینما دور شد

«هتل ترانسیوانیا 4» از سینما دور شد