مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 26 مرداد 1400 ساعت 06:402021-08-17بين الملل

«باب دیلن» متهم به تجاوز شد


سخنگوی «باب دیلن» در واکنش به این شکایت با انتشار بیانیه ای اتهامات وارد شده از سوی این زن 56 ساله را کاملا بی اساس خواند و اعلام کرد با قدرت از این اتهامات نسبت داده شده به «دیلن» دفاع خواهد شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازتابناک به نقل از هالیوود ریپورتر، باب دیلن خواننده، ترانه سرا و برنده جایزه نوبل ادبیات به تجاو به دختری 12 ساله متهم شده است.

یک زن با نام کوتاه شده J.

C در دادگاه عالی نیویورک شکایتی را علیه باب دیلن موسیقیدان، خواننده و ترانه سرای معروف آمریکایی مطرح کرده و اعلام کرده که در سال 1965 و زمانی که تنها 12 سال داشته مورد تجاوز قرار گرفته است.

این زن در شکایت خود اعلام کرده که طی یک دوره شش هفته ای در آوریل و می سال 1965، باب دیلن با استفاده از الکل و مواد از او سو استفاده و او را تهدید به خشونت فیزیکی کرده و با شرایط نامساعد روحی و جسمی رهایش کرده است.

سخنگوی باب دیلن در واکنش به این شکایت با انتشار بیانیه ای اتهامات وارد شده از سوی این زن 56 ساله را کاملا بی اساس خواند و اعلام کرد با قدرت از این اتهامات نسبت داده شده به دیلن دفاع خواهد شد.

باب دیلن خواننده و ترانه سرای آمریکایی از نگاه بسیاری، تاثیرگذارترین چهره در تاریخ موسیقی آمریکا محسوب می شود و برخی ترانه های او توسط بسیاری از خوانندگان مشهور دوباره خوانی شده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

«باب دیلن» متهم به تجاوز شد

«باب دیلن» متهم به تجاوز شد