مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 26 مرداد 1400 ساعت 06:202021-08-17اجتماعي

مراسم عزاداری در بقاع متبرکه همدان در فضای باز انجام شود


مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان همدان با بیان اینکه مراسم عزاداری در بقاع متبرکه همدان باید در فضای باز برگزار شود، اظهار کرد: به تمام امامزاده های استان ابلاغ شده است که این مراسم تنها در فضای باز و با رعایت کامل دستورالعمل های بهداشتی انجام شود.

- ایسنا/همدان مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان همدان با بیان اینکه مراسم عزاداری در بقاع متبرکه همدان باید در فضای باز برگزار شود، اظهار کرد: به تمام امامزاده های استان ابلاغ شده است که این مراسم تنها در فضای باز و با رعایت کامل دستورالعمل های بهداشتی انجام شود.

حجت السلام والمسلمین رضا حاجی زین العابدینی در گفت وگو با ایسنا، با اشاره به اینکه اگر ضوابط بهداشتی در امامزاده ها رعایت نشود اجازه فعالیت نخواهند داشت، افزود: در حال حاضر نظارت ها بر بقاع متبرکه صورت می گیرد.

وی با اشاره به اینکه سعی در کنترل و نظارت جمعیت در مراسم عزاداری داریم، بیان کرد: در بعضی مواقع کنترل جمعیت در این اماکن قابل کنترل نیست و افراد با همکاران ما نیز درگیر می شوند اما در مناسبت ها الزام کرده ایم که دستورالعمل های بهداشتی به صورت کامل رعایت شود.

حاجی زین العابدینی با بیان اینکه از پذیرش هیئت هایی که ضوابط بهداشتی را در بقاع متبرکه رعایت نمی کنند معذوریم، تصریح کرد: مراسم عزاداری سید و سالار شهیدان


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مراسم عزاداری در بقاع متبرکه همدان در فضای باز انجام شود

مراسم عزاداری در بقاع متبرکه همدان در فضای باز انجام شود