مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 26 مرداد 1400 ساعت 06:002021-08-17حوادث

‍ 641 مورد زنده گیری مار در شهر کرمان انجام شده است


مدیرعامل سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری کرمان از انجام 641 مورد زنده گیری انوع مار از ابتدای سال جاری تا پایان تیرماه در شهر کرمان خبر داد.

- ایسنا/کرمان مدیرعامل سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری کرمان از انجام 641 مورد زنده گیری انوع مار از ابتدای سال جاری تا پایان تیرماه در شهر کرمان خبر داد.

رضا میرزایی در گفت و گو با ایسنا، در تشریح این خبر گفت: با توجه به اینکه از ابتدای سال جاری 641 مورد زنده گیری انواع مارها در منازل شهروندان و محیط شهری به وسیله آتش نشانان شهر کرمان انجام گرفته، لازم است شهروندان درخصوص نحوه محافظت از خود در برابر مارها و همچنین اقدامات اولیه در مقابل مارگزیدگی را بدانند.

وی بر لزوم آشنایی شهروندان با انواع مارها تاکید کرد و افزود: مارهای سمی دارای سر مثلثی بزرگتر از عرض بدن، مردمک چشم بیضی شکل و فرو رفتگی در بین دو چشم هستند، در مارهای سمی دندان های نیش از سایر دندان ها بزرگتر و به خوبی قابل تشخیص است، آن ها دارای دم کوتاه و معمولا پوستی رنگین و پر از خط و خال هستند.

مدیرعامل سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری کرمان بیان کرد: مارهای غیرسمی دارای سر گرد یا بیضی هستند و از قسمت میانی بدن تا دم باریک می شوند و مارهای نیمه سمی همه مشخصات مارهای غیر سمی را دارند و تنها تفاوت آن ها با مار غ


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

‍ 641 مورد زنده گیری مار در شهر کرمان انجام شده است

‍ 641 مورد زنده گیری مار در شهر کرمان انجام شده است