مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 26 مرداد 1400 ساعت 04:452021-08-17حوادث

یزد/ یک کشته در حادثه ریزش معدن


پس از رسیدن نیروهای امدادی جمعیت هلال احمر با همکاری دیگر نیروهای امدادی آتش نشانی و اورژانس و با تلاش سه ساعته جسد فرد حادثه دیده از زیرآوار رهاسازی و به بیرون از معدن انتقال و تحویل عوامل ذیربط شد.

- معاون امداد و نجات جمعیت هلال احمر استان یزد از عملیات امداد و نجات حادثه ریزش سنگ در معدن دره زنجیر تفت در جاده ده بالا خبر داد و گفت: در این حادثه یک نفر جان خود را از دست داد.

سیدمهدی حسینی در این باره اظهار کرد: در این حادثه جسد یک نفر که زیر آوار محبوس شده بود، پس از عملیات رهاسازی چند ساعته، از زیر آوار توسط نیروهای امدادی هلال احمر و آتش نشانی خارج شد.

معاون هلال احمر استان ادامه داد: طی تماس تلفنی در ساعت 15:35 روز دوشنبه با نیروهای امدادی جمعیت هلال احمر مشخص شد که یک نفر در معدن دره زنجیر بر اثر ریزش سنگ محبوس شده است که بلافاصله تیم امداد و نجات پایگاه جاویدالاثر متوسلیان و تیم واکنش سریع به محل حادثه اعزام شدند.

حسینی با بیان اینکه دو تیم هلال احمر (8 نیرو امدادی) با دوستگاه امدادی (خودرو نجات و خودرو سبک امدادی) در این عملیات حضور داشتند، اضافه کرد: پس از رسیدن نیروهای امدادی جمعیت هلال احمر با همکاری دیگر نیروهای امدادی آتش نشانی و اورژانس و با تلاش سه ساعته جسد فرد حادثه دیده از زیرآوار رهاسازی و به بیرون از معدن انت


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

یزد/ یک کشته در حادثه ریزش معدن

یزد/ یک کشته در حادثه ریزش معدن