مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 26 مرداد 1400 ساعت 04:302021-08-17سياسي

طیف گسترده گروه سنی مبتلایان به کرونا/تاثیر مثبت فعالیت گروه های جهادی


سرپرست بیمارستان نمازی شیراز اعلام کرد که هم اینک این بیمارستان به عنوان بزرگترین مرکز درمانی در فارس پذیرای بیماران مبتلا به کرونا در گروه سنی نوزاد تا شهروند 98 ساله است.

- محمدصادق مسعودی سه شنبه 26 مرداد در دیدار با مسئولان دفاتر نهاد مقام معظم رهبری در دانشگاه های استان فارس، حضور نیروهای طلبه جهادی در کنار کادر درمان را ستودنی دانست و گفت: سومین باری است که گروه های جهادی طلبه در کنار کادر درمان حاضر شده و به بیماران کرونایی خدمات رسانی می کنند.

او با اشاره به اینکه امروز کادر درمان بیمارستان نمازی شیراز به عنوان یکی از بزرگ ترین مراکز درمانی کشور بدون هیچ کم کاری در تمام رشته های تخصصی به تمام بیماران کشور خدمات فوق تخصصی ارائه می دهند، گفت: به دلیل نیاز شرایط بحرانی استان برای ارائه خدمات به 450 بیمار کرونایی، تخت اضافه کرده ایم که تعداد تخت های بستری این بیمارستان در بخش های مختلف به 1200 تخت افزایش یافته است.

این مقام مسئول سن بستری مبتلایان کرونایی در این بیمارستان را در گروه سنی نوزادان و بیمار 98 ساله اعلام و اضافه کرد: امیدواریم با واکسیناسیون سریع و به موقع جامعه هدف بتوانیم پیک پنجم را به عنوان آخرین پیک کرونایی یاد کنیم که این مهم نیازمند همراهی و همکاری شهروندان است که بدانند با رعایت فاصله اجتماعی می توا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

طیف گسترده گروه سنی مبتلایان به کرونا/تاثیر مثبت فعالیت گروه های جهادی

طیف گسترده گروه سنی مبتلایان به کرونا/تاثیر مثبت فعالیت گروه های جهادی