مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 26 مرداد 1400 ساعت 04:302021-08-17پزشكي

بیش از160 هزار دز واکسن در مناطق دانشگاه علوم پزشکی زاهدان تزریق شده است


معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی زاهدان گفت: بیش از160 هزار دز واکسن کرونا تا کنون به منظور مقابله با شیوع این ویروس در مناطق زیر پوشش دانشگاه تزریق شده است.

- ایسنا/سیستان و بلوچستان معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی زاهدان گفت: بیش از160 هزار دز واکسن کرونا تا کنون به منظور مقابله با شیوع این ویروس در مناطق زیر پوشش دانشگاه تزریق شده است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا دکتر سید مهدی طباطبایی در نشست وبینار واکسیناسیون اظهارکرد: افراد واجد شرایط واکسن بهتر است قبل از آغاز فصل سرما و پیک جدید کرونا واکسن خود را دریافت کنند.

وی ادامه داد: با توجه به سیاست های جهانی جهت سفر به کشورهای مختلف نیاز به کارت واکسن است.

وی با بیان اینکه در صورت تاخیر واکسیناسیون در جمعیت عمومی، احتمال ایجاد جهش ویروس و تهاجمی تر شدن آن بالاتر خواهد رفت افزود: در صورت ابتلا به کرونا پس از گذشت چهار تا 6 هفته از بهبودی علایم می توان واکسن را دریافت کرد.

معاون دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی زاهدان خاطرنشان کرد: افزایش فاصله بین تزریق دز اول و دز دوم تاثیر واکسن را کم نخواهد کرد.

وی تصریح کرد: با توجه به کمبود واکسن برکت در مراکز واکسیناسیون کرونا به محض تامین واکسن برکت اطلاع رسانی لازم صورت خواهد گرفت.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بیش از160 هزار دز واکسن در مناطق دانشگاه علوم پزشکی زاهدان تزریق شده است

بیش از160 هزار دز واکسن در مناطق دانشگاه علوم پزشکی زاهدان تزریق شده است