مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 26 مرداد 1400 ساعت 04:102021-08-17سياسي

توجه به تاثیر شهرداری بر ایجاد حس رضایت در مردم


نماینده ولی فقیه در استان فارس، با اشاره به تاثیر شهرداری در ایجاد احساس رضایت از زندگی در مردم، لزوم توجه به این مفاهیم و حرکت در راستای تامین آن را متذکر شد.

- ایسنا/فارس نماینده ولی فقیه در استان فارس، با اشاره به تاثیر شهرداری در ایجاد احساس رضایت از زندگی در مردم، لزوم توجه به این مفاهیم و حرکت در راستای تامین آن را متذکر شد.

آیت الله لطف الله دژکام در دیدار با سرپرست شهرداری شیراز با اشاره به شیوع بیماری کرونا و دشواری زندگی برای مردم در این شرایط، گفت: در ابتدای شیوع بیماری همه تصور می کردند که بیماری تا 6 ماه دیگر تمام می شود، اما امروز نزدیک 2 سال است که بیماری ادامه دارد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا به نقل از روابط عمومی نهاد نمایندگی ولی فقیه در فارس، آیت الله دژکام با بیان اینکه سلامتی نعمت بسیار بزرگی است و به گفته سعدی تا زمانی که انسان نعمتی داشته باشد قدرش را نمی داند، اما به محض اینکه آن را از دست داد متوجه ارزش آن می شود، افزود: در همین زمان به دلیل بیماری کرونا بسیاری از هموطنانمان را از دست دادیم که در باور نمی گنجد.

امام جمعه شیراز در بخش دیگری از سخنانش با اشاره به فرموده رهبری درباره ضعف در تبلیغ، افزود: باید در قسمت فرهنگی و تبلیغی ارزش گذاری برای نعمات الهی مورد توجه قرار گیرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

توجه به تاثیر شهرداری بر ایجاد حس رضایت در مردم

توجه به تاثیر شهرداری بر ایجاد حس رضایت در مردم