مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 26 مرداد 1400 ساعت 03:502021-08-17حوادث

مرگ خاله و خواهرزاده ها در رودبال


رییس مرکز اورژانس و فوریت های پزشکی داراب از غرق شدن سه عضو یک خانواده در حین شنا در بالادست سد رودبال خبر داد.

- ایسنا/فارس رییس مرکز اورژانس و فوریت های پزشکی داراب از غرق شدن سه عضو یک خانواده در حین شنا در بالادست سد رودبال خبر داد.

هادی کشاورز، سه شنبه 26 مرداد به خبرنگاران گفت: ساعت 17 و 15 دقیقه عصر دوشنبه وقوع یک مورد حادثه غرق شدگی به مرکز اورژانس اعلام و نیروهای امدادی به محل اعزام شدند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا به نقل از روابط عمومی اورژانس داراب، کشاورزی توضیح داد: بررسی ها نشان داد که سه عضو یک خانواده که برای تفریح به بالادست سد رودبال رفته بودند، برای شنا وارد آب شده و غرق می شوند.

او با بیان اینکه این افراد شامل خاله 45 ساله و 2 خواهرزاده 35 و 32 ساله بوده است، گفت: در تلاشهای اولیه نجاتگران هلال احمر و آتش نشانی، جسد بی جان یک خانم 35 ساله پیدا شد و تلاش عوامل پزشکان برای احیای وی راه به جایی نبرد و نامبرده در بیمارستان داراب جان سپرد.

رییس مرکز اورژانس داراب با بیان اینکه، در این بیان کرد: ین اتفاق بعدازظهر امروز برای خانواده ای که به منظور تفریح به بالادست سد رودبال عزیمت کرده بودند، رخ داده و تلاش های عوامل امدادی برای پیدا کردن اجساد دو نفر دیگر که در قسمت باتلاقی سد فرو رفته بودند، ادامه داد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مرگ خاله و خواهرزاده ها در رودبال

مرگ خاله و خواهرزاده ها در رودبال