مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 26 مرداد 1400 ساعت 03:452021-08-17اجتماعي

کاهش 85 درصدی ترافیک تهران


رییس پلیس راهور تهران بزرگ با بیان اینکه با برداشتن طرح ترافیک فشار بر ناوگان حمل و نقل عمومی کم شده است، گفت: ترافیک پایتخت 85 درصد نسبت به روزهای قبل کاهش داشته است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازتابناک به نقل از مهر، سردار محمد حسین حمیدی رییس پلیس راهور پایتخت با عرض تسلیت به مناسبت فرا رسیدن ایام سوگواری سرور و سالار شهیدان حضرت اباعبدالله الحسین (ع) و یاران باوفای آن حضرت و ضمن آرزوی ریشه کنی ویروس منحوس کرونا و شفای بیماران اظهار کرد: قبل از فرا رسیدن ماه محرم هماهنگی های زیاد و جلسات مختلف و متعددی در خصوص کمک های ترافیکی به هیئات مذهبی صورت گرفت.

سردار حمیدی گفت: بر همین اساس و تصمیماتی که صورت گرفت قرار بر این شد که انجام مراسمات در فضای باز صورت بگیرد و پلیس بخشی از شبکه معابر را در اختیار این عزیزان قرار دهیم چرا که نسبت به سنوات قبل و کرونا شرایط متفاوتی را داشتیم.

رییس پلیس راهور تهران بزرگ افزود: جلساتی که برگزار گردید خیلی به ما کمک کرد تا نظم خاصی را در این شب ها داشته باشیم و چون برخی از این عزاداری ها شب ها و بعضی روزها صورت می گرفت با کمک و همکاری شبانه روز همکاران بنده و اقداماتی چون چینش مرتب و منظم پارکینگ ها، هدایت عزاداران به مسیرهایی که می بایست حرکت کنند و ارتقا ایمنی و تردد این عزیزان کمک کرد که این مراسمات به نحو احس


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کاهش 85 درصدی ترافیک تهران

کاهش 85 درصدی ترافیک تهران