مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 26 مرداد 1400 ساعت 03:452021-08-17حوادث

ناگفته های تنها محیط بان قطع عضو کشور


کمتر کسی است که نام محیط بان «سید امین هادی پور» یا داستان او را نشنیده باشد؛ محیط بانی که حین ماموریت در پاسگاه محیط بانی مورد اصابت گلوله متخلفان قرار گرفت و پای خود را از دست داد اما به گفته این محیط بان با گذشت بیش از یک سال نه تنها جانبازی او احراز .

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازتابناک به نقل از ایسنا، حوالی بامداد 26 فروردین سال گذشته چهار نفر ناشناس با نقاب هایی بر صورت به پاسگاه محیط بانی کارون واقع در شهرستان گتوند استان خوزستان هجوم بردند و محیط بان سید امین هادی پور که تنها در این پاسگاه حضور داشت را مورد اصابت گلوله در ناحیه زانو قرار دادند.

این متخلفان پس از یک ساعت و نیم که او را گروگان گرفته و مورد ضرب و شتم و آزار و اذیت قرار داده بودند، گاوصندوق حاوی سلاح های محیط بانی را سوار بر خودروی سرقتی کردند و متواری شدند.

از آنجایی که فرمانداری به دلیل شیوع کرونا راه هایی را که به سمت تفرجگاه های طبیعی می رفت، به وسیله خاکریز بسته بود و فقط چند راه فرعی باز بود، این متخلفان خودرو و گاوصندوق را رها کردند و پیاده گریختند.

مسئولان سازمان حفاظت محیط زیست هنگام حضور در بیمارستان از محیط بان هادی پور خواسته او را سوال کردند که او هم خواسته خود را پای مصنوعی هوشمند با متد روز برای ادامه فعالیت عنوان کرد و سازمان حفاظت محیط زیست نیز این خواست


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ناگفته های تنها محیط بان قطع عضو کشور

ناگفته های تنها محیط بان قطع عضو کشور