مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 26 مرداد 1400 ساعت 03:002021-08-16اجتماعي

ناگفته های تنها محیط بان قطع عضو کشور


اگر سازمان حفاظت محیط زیست پیگیر پرونده جانبازی من بود چرا اکنون پرونده من باید به ستاد مشترک نیروهای مسلح ارسال شود؟ چرا باید تنها محیط بان قطع عضو سازمان حفاظت محیط زیست کشور که حین ماموریت و برخورد با متخلفان پای خود را از دست داده است، - در مورد احراز جانبازی به مشکل بر بخورد؟ کمتر کسی است که نام محیط بان سید امین هادی پور یا داستان او را نشنیده باشد؛ تنها محیط بان قطع عضو سازمان حفاظت محیط زیست که حین ماموریت در پاسگاه محیط بانی مورد اصابت گلوله متخلفان قرار گرفت و پای خود را از دست داد اما به گفته این محیط بان با گذشت بیش از یک سال نه تنها جانبازی او احراز نشده بلکه موفق به تهیه پروتز مورد نظرش و دریافت خسارت یا بیمه بابت نقص عضو نشده است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، حوالی بامداد 26 فروردین سال گذشته چهار نفر ناشناس با نقاب هایی بر صورت به پاسگاه محیط بانی کارون واقع در شهرستان گتوند استان خوزستان هجوم بردند و محیط بان سید امین هادی پور که تنها در این پاسگاه حضور داشت را مورد اصابت گلوله در ناحیه زانو قرار دادند.

این متخلفان پس از یک ساعت و نیم که او را گروگان گرفته و مورد ضرب و شتم و آزار و اذیت قرار داده بودند، گاوصندوق حاوی سلاح های محیط بانی را سوار بر خودروی سرقتی کردند و متواری شدند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ناگفته های تنها محیط بان قطع عضو کشور

ناگفته های تنها محیط بان قطع عضو کشور