مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 26 مرداد 1400 ساعت 02:552021-08-16دانش

راهنمای ثبت نام پذیرفته شدگان دکتری بدون آزمون دانشگاه آزاد منتشر شد


راهنمای ثبت نام پذیرفته شدگان دوره دکتری تخصصی بدون آزمون (استعدادهای درخشان) و واحدهای بین المللی (ارس و کیش) و واحد امارات سال 1400 دانشگاه آزاد اسلامی اعلام شد.

- راهنمای ثبت نام پذیرفته شدگان دوره دکتری تخصصی بدون آزمون (استعدادهای درخشان) و واحدهای بین المللی (ارس و کیش) و واحد امارات سال 1400 دانشگاه آزاد اسلامی اعلام شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، با توجه به اعلام نتایج پذیرفته شدگان دوره دکتری تخصصی بدون آزمون (استعدادهای درخشان) و واحدهای بین المللی (ارس و کیش) و واحد امارات سال 1400 دانشگاه آزاد اسلامی در سامانه اعلام نتایج مرکز سنجش، پذیرش و فارغ التحصیلی دانشگاه آزاد اسلامی به آدرس www.

azmoon.

org ،جزییات ثبت نام این دوره ها منتشر شد.

بر این اساس پذیرفته شدگان واحدهای ارس، کیش و امارات که در فرم ثبت نام اینترنتی شرکت در آزمون، خود را مشمول ماده واحده مصوب مجلس شورای اسلامی موضوع استفاده از سهمیه رزمندگان و ایثارگران دانسته اند، باید هنگام ثبت نام فرم مربوط به تعهدنامه استفاده از سهمیه رزمندگان و ایثارگران را تکمیل و به واحد یا مرکز دانشگاهی ارائه دهند.

همچنین، با توجه به اینکه ثبت نام از پذیرفته شدگان به صورت مجازی صورت می گیرد، لذا تمام پذیرفته شدگان نهایی لازم است در روزهای دوشنبه و سه شنبه 8 و 9 شهریورماه 1400 جهت ثبت نام به سامان


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

راهنمای ثبت نام پذیرفته شدگان دکتری بدون آزمون دانشگاه آزاد منتشر شد

راهنمای ثبت نام پذیرفته شدگان دکتری بدون آزمون دانشگاه آزاد منتشر شد