مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 26 مرداد 1400 ساعت 02:352021-08-16سياسي

2070/ شهیدمهرعلی کرمعلی: با قدم، قلم، مال و جان از انقلاب پشتیبانی کنید


شهیدمهرعلی کرمعلی در وصیت نامه خود آورده است «با تمام وجود با قدم، قلم، بیان، مال و جان از انقلاب و دستاورد خون مقدس هزاران شهید و اسیر و جانباز پشتیبانی کنید» - به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از همدان، شهید ؛ شاهد شهود عرفانی شد و نقش هرچه خوبی را در چهارفصل گیتی نمایان کرد و چشم ستارگان آسمان را روشن، ققنوس هشت جنت که هفت آسمان را مجذوب خود کرده است، همان عاشقی که در وادی مقدس عاشقی، پر پرواز گشود و فرشتگان را نوازشگر روح نابش کرد.

می خواهیم هر روز را با نامی و یادی از این ستاره ها، شب کنیم و کار را با تبرک و مدد از این عارفان عاشق آغاز؛ باشد که ادای دینی باشد بر آن همه رشادت، شهامت، مجاهدت و شجاعت.

برگ سبزی، تحفه درویش ، تا چه قبول افتد و چه در نظر آید .

تبرک لحظاتمان با شهیدمهرعلی کرمعلی؛ با درود و سلام بر یگانه منجی عالم بشریت امام مهدی(عج) و نایب بزرگوارش و با سلام و درود بر ارواح مطهر تمام شهیدان و جمیع رزمندگان اسلام و ایران عزیز، معلولین و مجروحین و مردان اصلح ایران.

وصی تنامه هر فرد شهید حالت امر ندارد زیرا ما معصوم نیستیم بلکه توصیه است که در وهله اول به خودم و بعد به برادران و خواهران دین در پشت جبهه که ای عزیزان تا جان در بدن دارید با تمام وجود با قدم، قلم، بیان، مال و جان از انقلاب و دستاورد خون مقدس هزاران شهید و اسیر و


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

2070/ شهیدمهرعلی کرمعلی: با قدم، قلم، مال و جان از انقلاب پشتیبانی کنید

2070/ شهیدمهرعلی کرمعلی: با قدم، قلم، مال و جان از انقلاب پشتیبانی کنید