مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 26 مرداد 1400 ساعت 00:202021-08-16سياسي

چهار کلام حرف حساب با گزینه جدید معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری


کارآفرین و عضو اتاق بازرگانی تهران در یادداشتی با اشاره به اعلام اسامی کاندیداهای دولت سیزدهم از سوی رییس جمهور، چند توصیه خطاب به گزینه معاونت علمی فناوری ریاست جمهوری مطرح کرد.

- کارآفرین و عضو اتاق بازرگانی تهران در یادداشتی با اشاره به اعلام اسامی کاندیداهای دولت سیزدهم از سوی رییس جمهور، چند توصیه خطاب به گزینه معاونت علمی فناوری ریاست جمهوری مطرح کرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، در یادداشت نسیم توکل آمده است: از زمان برگزاری انتخابات ریاست جمهوری تاکنون گمانه زنی های متفاوتی درباره ترکیب کابینه دولت جدید به میان آمده تا اینکه سرانجام ترکیب اصلی اعلام شد اما به نظر می رسد همچنان امکان تغییرات فراوان در افراد وجود دارد.

باید اشاره کنم که به اعتقاد من بسیاری از گمانه زنی ها که در رسانه ها نسبت به ترکیب افراد مطرح می شوند با هدف دریافت نظر و دیدگاه های جامعه به اجرا در می آیند و به هر حال برداشت جامعه نسبت به افراد مختلف و پذیرش آن ها مهم است.

در دولت فعلی نسبت به وزارتخانه های حساس افراد متعددی معرفی شدند؛ با این حال شاهد اختلاف های بسیار زیادی نبودیم و به نظر می رسد هدف یکپارچگی به دست آمده است.

از سوی دیگر، در ابتدا به نظر می رسید که آقای رییسی علیرغم انتظارات قصد دارد خود را صرفاً دولتی اصول گرا نشان ندهد و در تلاش است تا از


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

چهار کلام حرف حساب با گزینه جدید معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری

چهار کلام حرف حساب با گزینه جدید معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری