مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 25 مرداد 1400 ساعت 21:252021-08-16سياسي

توقیف یک شناور در بندر دیر/ 40 میلیارد ریال کالای قاچاق کشف شد


جانشین مرزبانی استان بوشهر از توقیف یک فروند شناور در آب های بندر دیر خبر داد و گفت: از این شناور 40 میلیارد ریال کالای قاچاق کشف شد.

- ، سرهنگ منصور رضا عزیزی عصر دوشنبه در جمع خبرنگاران اظهار داشت: رهبر معظم انقلاب اسلامی تاکید ویژه ای بر مبارزه با قاچاق دارند و ما نیز برنامه های متعددی در این حوزه داریم.

وی اضافه کرد: دریابانان استان بوشهر با همراهی و همکاری مردم و مرزنشینان و تعامل خوب و صمیمی با همه نهادها و نیروهای مسلح، علاوه بر اقدامات تأمینی در حوزه دریایی با هرگونه قاچاق برخورد قاطعانه خواهند کرد.

جانشین مرزبانی استان بوشهر بیان کرد: دریابانان پایگاه دریابانی کنگان در بندر دیر با تشدید کنترل مرزهای آبی و اشراف اطلاعاتی و نیز استفاده از تجهیزات الکترونیکی و اپتیکی طی یک عملیات، موفق به توقیف یک فروند شناور باری و کشف حجم زیادی کالای قاچاق از آن شدند.

وی افزود: مأموران در بازرسی از شناور توقیف شده، 48 هزار عدد لوازم آرایشی، 500 کیلوگرم گردو، هزار و 200 قوطی نوشیدنی، 22 حلقه لاستیک، 120 عدد فیلتر خودروی سنگین، 285 قوطی چیپس کشف کردند.

سرهنگ عزیزی با اشاره به دستگیری یک نفر متهم و توقیف یک فروند شناور، تصریح کرد: بر اساس نظر کارشناسان، ارزش ریالی کالاهای مکشوفه 40 میلیارد ریال برآورد شده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

توقیف یک شناور در بندر دیر/ 40 میلیارد ریال کالای قاچاق کشف شد

توقیف یک شناور در بندر دیر/ 40 میلیارد ریال کالای قاچاق کشف شد