مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 25 مرداد 1400 ساعت 18:502021-08-16سياسي

جزییات تخلفات روبیکا/ ساترا: این اپلیکیشن مقررات کشور را نقض کرده است


علی سعد معاون تنظیم گیری اجتماعی ساترا به تشریح تخلفات روبیکا پرداخته و به موضوع ابطال پروانه صوت و تصویر فراگیر این اپلیکیشن اشاره کرده و همچنین به موارد دیگری همچون تخلفات محاسبه ترافیک کاربران و مطرح کردن آن در مجلس تأکید کرده و این موضوعی است که .

- معاون تنظیم گیری اجتماعی ساترا با انتشار یک رشته توییت اعلام کرده که روبیکا طی دوران فعالیت خود تخلفات متعددی داشته و ضرورت دارد که این فعالیت ها اصلاح و قانونمند شوند.

علی سعد در این رشته توییت گفته که سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی (ساترا) اولین و تنها نهاد اقدام کننده علیه تخلفات روبیکا بوده اما خودش را به حمایت تمام قد از سرویس های داخلی قانونمند متعهد می داند.

همچنین او اعلام کرده که ساترا تخلفات پیشین روبیکا را تا زمان اصلاح و قانومند شدن فعالیت های این اپلیکیشن پیگیری خواهد کرد.

سعد به موضوع ابطال پروانه صوت و تصویر فراگیر روبیکا اشاره کرده و همچنین به موارد دیگری همچون تخلفات محاسبه ترافیک کاربران و مطرح کردن آن در مجلس تأکید کرده است؛ موضوعی که البته هنوز پیگیری های آن ادامه دارد.

متن رشته توییت علی سعد به شرح زیر است: از بهمن 99 که پیگیری پرونده تضییع حقوق کاربران در روبیکا را شروع کردیم با طیف وسیعی از تخلفات روبرو شده ایم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جزییات تخلفات روبیکا/ ساترا: این اپلیکیشن مقررات کشور را نقض کرده است

جزییات تخلفات روبیکا/ ساترا: این اپلیکیشن مقررات کشور را نقض کرده است