مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 25 مرداد 1400 ساعت 16:402021-08-16اقتصادي

یک نکته عجیب در مورد گرانی تخم مرغ/ علت اصلی گرانی تخم مرغ چیست؟


رییس هیئت مدیره اتحادیه مرغ تخم گذار کشتار مرغ و کاهش تولید را علت اصلی گرانی تخم مرغ دانست و گفت: با توجه به وضعیت فعلی توزیع نهاده، قیمت کنونی تخم مرغ درب مرغداری ارزانتر از شانه و کارتن است! - هم اکنون قیمت هر کیلو تخم مرغ درب مرغداری 17 هزار و 500 تومان معادل شانه ای 35 هزار تومان است.

قیمت شانه و کارتن تخم مرغ گرانتر از خود تخم مرغ است! ناصر نبی پور رییس هیئت مدیره اتحادیه مرغ تخم گذار استان تهران با اشاره به اینکه گرانی تخم مرغ ارتباطی به مرغدار ندارد، اظهار کرد: هم اکنون قیمت هر کیلو تخم مرغ درب مرغداری 17 هزار و 500 تومان معادل شانه ای 35 هزار تومان است.

قیمت هر شانه تخم مرغ با نرخ 44 هزار تا 45 هزار تومان وی عرضه هر شانه تخم مرغ با نرخ 44 هزار تا 45 هزار تومان در خرده فروشی ها را منطقی دانست و افزود: عرضه با نرخ های بالاتر گرانفروشی است که دستگاه های نظارتی باید نظارت کنند.

نبی پور قیمت تخم مرغ را تابع عرضه و تقاضا دانست و گفت: از اسفند تا خرداد، مرغداران در فروش هر کیلو تخم مرغ 4 هزار و 500 تومان به دلیل ازدیاد عرضه زیان کردند، در شرایط کنونی کاهش توزیع منجر به التهاب قیمت در بازار شده است.

این مقام مسئول قیمت واقعی هر کیلو تخم مرغ را بالای 18 هزار و 400 تا 18 هزار و 500 تومان اعلام کرد و افرود: بنابر آخرین آنالیز وزارت جهاد، قیمت تمام شده


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

یک نکته عجیب در مورد گرانی تخم مرغ/ علت اصلی گرانی تخم مرغ چیست؟

یک نکته عجیب در مورد گرانی تخم مرغ/ علت اصلی گرانی تخم مرغ چیست؟