مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 25 مرداد 1400 ساعت 16:352021-08-16اقتصادي

ورود پلاک های غیر بومی به خراسان رضوی ممنوع است/ استقرار پلس در مبادی هشتگانه استان


با توجه به وضعیت کرونایی خراسان رضوی و نیز اعلام محدودیت های جدید در تعطیلات پیشرو گفت: با استقرار نیروی انتظامی در مبادی هشت گانه خراسان رضوی از ورود خودروهای دارای پلاک غیربومی به استان جلوگیری می شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از داورزن، محمد صادق معتمدیان امروز در جریان بازدید از ورودی غرب خراسان رضوی در داورزن اظهار کرد: طرح ممنوعیت ورود خودروهای دارای پلاک غیربومی با استقرار شبانه روزی در خراسان رضوی با پیگیری مدیرکل بحران استانداری راه اندازی شد.

وی ادامه داد: خوشبختانه با اقدامات و هم افزایی دستگاه های نظارتی، اجرایی و بهداشتی رعایت پروتکل ها از زیر 40درصد به بیش از 60 درصد افزایش یافته است که امیدواریم با همکاری مردم این عدد به بالای 80درصد ارتقا یابد.

هدف پلیس و ستاد مقابله با کرونا از اعمال محدودیت های تردد، حفظ سلامت مردم است همچنین فرمانده انتظامی خراسان رضوی گفت: با توجه به گسترش ویروس منحوس کرونا در جامعه و تبدیل وضعیت برخی شهرستان ها به قرمز و نارنجی و در اجرای مصوبات ستاد ملی و استانی مقابله با کرونا محدودیت های ترافیکی در مبادی ورودی و خروجی خراسان رضوی توسط کارکنان انتظامی اعمال شد.

سردار محمدکاظم تقوی افزود: در محدودیت های اعمال شده همکاران ما اجازه خروج به پلاک های بومی را نمی دهند و در مبادی ورودی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ورود پلاک های غیر بومی به خراسان رضوی ممنوع است/ استقرار پلس در مبادی هشتگانه استان

ورود پلاک های غیر بومی به خراسان رضوی ممنوع است/ استقرار پلس در مبادی هشتگانه استان