مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 25 مرداد 1400 ساعت 16:302021-08-16سياسي

تاکید وزیر پیشنهادی جهاد کشاورزی بر جایگزین کردن صادرات غذا به جای نفت


نایب رییس کمیسیون صنایع و معادن مجلس شورای اسلامی از بررسی برنامه و صلاحیت وزرای پیشنهادی جهاد کشاورزی و آموزش و پرورش در جلسه امروز(دوشنبه، - نایب رییس کمیسیون صنایع و معادن مجلس شورای اسلامی از بررسی برنامه و صلاحیت وزرای پیشنهادی جهاد کشاورزی و آموزش و پرورش در جلسه امروز(دوشنبه، 25 مرداد) این کمیسیون خبر داد.

سیدجواد حسینی کیا در گفت وگو با ایسنا با اشاره به جلسه بعد ازظهر امروز (دوشنبه، 25 مرداد) کمیسیون صنایع و معادن مجلس که با حضور وزرای پیشنهادی جهاد کشاورزی و آموزش و پرورش برگزار شد، گفت: تسهیل صادرات غذا و جایگزین کردن آن به جای نفت، ضرورت اجرای کاداستر، ایجاد سامانه ای برای برنامه ریزی کاشت، داشت و برداشت محصولات بر اساس نیاز جامعه از جمله مسائل مطرح شده در نشست با آقای ساداتی نژاد بود.

وی اضافه کرد: ساماندهی بازار مرغ و گوشت، تامین میوه شب عید، برنامه ریزی برای تامین نهاده های دامی، بذر و کود از جمله دیگر موضوعات مطرح شده از سوی وزیر پیشنهادی جهاد کشاورزی بود.

این نماینده مجلس با اشاره به جلسه مشترک باغ گلی، وزیر پیشنهادی آموزش و پرورش با کمیسیون صنایع و معادن نیز، گفت: توجه به مسائل فرهنگیان، ضرورت رسیدگی به مناطق کمتر توسعه یافته و محروم، استفاده از مدیران کارآمد به منظور ارتقاء سطح دانش دانش آموزان و.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تاکید وزیر پیشنهادی جهاد کشاورزی بر جایگزین کردن صادرات غذا به جای نفت

تاکید وزیر پیشنهادی جهاد کشاورزی بر جایگزین کردن صادرات غذا به جای نفت