مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 25 مرداد 1400 ساعت 15:202021-08-16سياسي

فرمانده کل سپاه: انسان های وطن فروش و خائن در کشور ما جایگاهی ندارند


سردار سلامی فرمانده کل سپاه تاکید کرد: کسانی که می خواهند با زبان آمریکا با ملت ایران صحبت کنند بدانند که ملت ما عزتش را قربانی هیچ چیزی نخواهد کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازجماران؛ سردار سلامی گفت: انسان های وطن فروش و خائنی که به غرب لبخند می زنند و صدایشان پژواک صدای غرب و آمریکاست و مردم ما را به خاطر ایستادگی برابر غرب و آمریکا به سخره می گیرند، بدانند در کشور ما جایگاهی ندارند.

سردار سرلشکر پاسدار حسین سلامی فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، در نشست قرارگاه امام حسن(ع) که با هدف دست یابی به راه کارهای جدید برای تقش آفرینی نهادهای انقلابی و حمایتی در کمک به حل مشکلات ناشی از شرایط کرونایی در کشور و گره گشایی از مسایل معیشتی و اشتغال مردم ، عصر امروز در ستاد فرماندهی کل سپاه برگزار شد، گفت: این جلسه با ارج نهادن به اراده درونی ملت ایران و در پی تاکید ها، تدابیر و دستورهای رهبر عظیم الشان انقلاب در سخنرانی اخیرشان؛ به منظور به کارگیری اراده و عزم ملی برای مقابله با شیوع ویروس کرونا و ارائه کمک های معیشتی و کمک های مومنانه به معاصرین و آسیب دیدگان از این بیماری منحوس؛ برگزار شده است.

وی افزود: ما به این نتیجه رسیدیم که برای ارائه کمک های مومنانه در جامعه و مشکلات موجود بار دیگر دور هم جمع شویم و اراده و انگیزه خود را به هم پیوند


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فرمانده کل سپاه: انسان های وطن فروش و خائن در کشور ما جایگاهی ندارند

فرمانده کل سپاه: انسان های وطن فروش و خائن در کشور ما جایگاهی ندارند