مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 25 مرداد 1400 ساعت 14:452021-08-16سياسي

فراخون پنجمین دوره مسابقه عکس آن سوی واقعه منتشر شد


با توجه به فرا رسیدن ماه محرم الحرام و عزاداری شهادت سرور و سالار شهیدان امام حسین(ع)، سازمان جهاد دانشگاهی خوزستان، پنجمین دوره مسابقه ملی عکس آن سوی واقعه را برگزار می کند.

- فراخون پنجمین دوره مسابقه عکس "آن سوی واقعه" منتشر شد ایسنا/خوزستان با توجه به فرا رسیدن ماه محرم الحرام و عزاداری شهادت سرور و سالار شهیدان امام حسین(ع)، سازمان جهاد دانشگاهی خوزستان، پنجمین دوره مسابقه ملی عکس "آن سوی واقعه" را برگزار می کند.

همزمان با شیوع ویروس کرونا در سراسر جهان و اعلام شیوه نامه های جدید برگزاری مراسم عزاداری محرم، این مراسم امسال بر اساس اعلام ستاد ملی مقابله با کرونا، با رعایت پروتکل های بهداشتی و به شیوه متفاوتی برگزار خواهد شد.

از این رو از شرکت کنندگان پنجمین دوره این مسابقه عکس درخواست می شود به منظور مشارکت در این رویداد فرهنگی، آثار خود را با شرایط اعلام شده توسط ستاد ملی مقابله با کرونا به دبیرخانه مسابقه ارسال کنند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، پنجمین دوره مسابقه ملی عکس آن سوی واقعه با همکاری اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی اهواز و شورای اسلامی شهر اهواز در سه بخش تک عکس، مجموعه عکس و عکس های موبایلی برگزار می شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فراخون پنجمین دوره مسابقه عکس آن سوی واقعه منتشر شد

فراخون پنجمین دوره مسابقه عکس آن سوی واقعه منتشر شد