مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 25 مرداد 1400 ساعت 14:402021-08-16سياسي

ممنوعیت تردد در آزادراه غدیر و تهران-شمال برقرار است


استاندار البرز با اشاره به اینکه محدودیت تردد برای استان های البرز و تهران یکسان دیده شده است، گفت: ورود و خروج پلاک های خارج از این دو استان ممنوع است؛ - به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از کرج، عزیزاله شهبازی استاندار البرز، در حاشیه بازدید از روند اعمال ممنوعیت ترددها در مبادی ورودی و خروجی استان که روز دوشنبه صورت گرفت، با قدردانی از تلاش های بی وقفه به ریاست رییس جمهور، نیروی انتظامی البرز با تمام توان برای اعمال ممنوعیت ترددها حاضر شد.

استاندار البرز ادامه داد: تهران و البرز در مصوبات ستاد ملی کرونا یکپارچه دیده شده اند و ورود و خروج پلاک های خارج از این دو استان ممنوع است؛ همچنین در آزادراه های غدیر و تهران_شمال نیز این ممنوعیت با جدیت اعمال شده است.

به گفته شهبازی این روند تا 5 روز آینده ادامه دارد و تردد در میدان امیرکبیر و سه راهی دیزین نیز ممنوعیت اعمال شده است.

شهبازی اظهار کرد: این بار محدودیت تردد مد نظر نیست بلکه با توجه به شرایط بحرانی شیوع ویروس کرونا، طبق مصوبه ستاد ملی مقابله با کرونا ممنوعیت تردد با قدرت و جدیت اعمال می شود.

وی افزود: از تمامی مردم البرز و تهران درخواست دارم که با عدم حضور در جاده ها و در خانه ماندن همراهی داشته باشند تا با کمترین خسارت جانی از موج خطرناک و سهمگین کرونا بگذریم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ممنوعیت تردد در آزادراه غدیر و تهران-شمال برقرار است

ممنوعیت تردد در آزادراه غدیر و تهران-شمال برقرار است