مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 25 مرداد 1400 ساعت 13:552021-08-16سياسي

فعالیت مراکز انتقال خون در روزهای تاسوعا و عاشورا/ حضور اهدا کننده ها کمتر شده است


سه مرکز شهرستان بروجرد و مرکز خیابان شصت متری و مرکز انتقال خون علوی خرم آباد نیز در روز تاسوعا صبح تا ظهر و روز و شب عاشورا از صبح تا ظهر و شب از ساعت از ساعت 8 تا 12 شب فعال هستند.

- غلامرضا حامدی در گفت وگو با خبرنگار فارس در خرم آباد  ضمن تسلیت ایام  عزاداری سید و سالار شهدا اظهار داشت: سازمان انتقال خون مانند هر ساله در این ایام میزبان اهداکنندگان خون لرستانی است.

وی با بیان اینکه 4 مرکز انتقال خون ما همچنان فعال هستند، افزود: در همین هفته مرکز شهرستان گفت: زدن واکسن کرونا هیچ تاثیری در اهدای خون ندارد و افرادی که  واکسینه شده اند می توانند برای اهدای خون به مراکز انتقال خون مراجعه کنند.

حامدی بیان کرد:افراد مبتلا به کرونا 28 روز تا چهار ماه بعد از بهبودی با در دست داشتن مستندات لازم می توانند برای اهدای پلاسما به مراکز انتقال خون استان مراجعه کنند.

وی با بیان اینکه در سه ماهه نخست سال جاری  11 هزار و 610 نفر به مراکز انتقال خون استان مراجعه کردند که منجر به خونگیری از  10 هزار و 102 مورد شد افزود: از این تعداد 9 هزار و 209 مرد و 893 زن بوده و  پنج هزار و 383 نفر آنها اهداکننده مستمر خون هستند.

مدیرکل انتقال خون لرستان بیان کرد: تمامی پروتکل های بهداشتی کرونا در مراکز خونگیری و انتقال خون انجام می شود بنابراین شهروندان می توانند بدون


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فعالیت مراکز انتقال خون در روزهای تاسوعا و عاشورا/ حضور اهدا کننده ها کمتر شده است

فعالیت مراکز انتقال خون در روزهای تاسوعا و عاشورا/ حضور اهدا کننده ها کمتر شده است