مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 25 مرداد 1400 ساعت 13:502021-08-16سياسي

بررسی برنامه های 4 وزیر پیشنهادی در کمیسیون انرژی


سخنگوی کمیسیون انرژی مجلس شورای اسلامی از بررسی برنامه ها و سوابق 4 وزیر پیشنهادی کشور، دفاع، ارتباطات و راه و شهرسازی در جلسه بعد از ظهر این کمیسیون خبر داد.

- مصطفی نخعی در گفت وگو با ایسنا، ضمن تشریح جلسه امروز بعد از ظهر کمیسیون انرژی مجلس شورای اسلامی، بیان کرد: در جلسه بعد از ظهر کمیسیون میزبان وزرای پیشنهادی کشور، دفاع، ارتباطات و راه و شهرسازی بودیم.

در جلسه با وزرای پیشنهادی کشور و دفاع هر کدام از وزرای پیشنهادی برنامه ها و اهداف خود را توضیح دادند و سپس اعضای کمیسیون نقطه نظرات خود را مطرح کردند.

وی در ادامه اظهار کرد: لزوم تعامل بیشتر با کمیسیون انرژی، تقویت بنیه دفاعی کشور، حل مشکلات پرسنل نظامی و انتظامی کشور از جمله نکاتی بود که در حضور وزرای پیشنهادی کشور و دفاع مورد تاکید قرار گرفت.

وزیر پیشنهادی ارتباطات نیز یکی از وزرای جوان و خوش فکر و متخصص است.

در حضور ایشان نیز بر استفاده حداکثری از فضای مجازی، استفاده فعالانه به جای مواجه منفعلانه در برابر تکنولوژی های روز دنیا، حکمرانی دیجیتال، تعاملات بین المللی، دولت هوشمند، ضرورت تکمیل شبکه ملی ارتباطات که مورد تاکید مقام معظم رهبری نیز بوده است، ارتقای جایگاه ایران در رتبه بندی های جهانی در شاخص های مرتبط با ارتباطات، توجه به اینترنت روستایی با توجه به شر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بررسی برنامه های 4 وزیر پیشنهادی در کمیسیون انرژی

بررسی برنامه های 4 وزیر پیشنهادی در کمیسیون انرژی