مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 25 مرداد 1400 ساعت 11:202021-08-16سياسي

با اعضای خانه چگونه تکیه خانگی برگزار کنیم/ اینجا محرم تعطیل نمی شود


یکی از دغدغه های عزاداران حسینی این ایام این است که چطور در این روزها که نمی توانند به خاطر سلامتی خود و اعضای خانواده در تکیه ها و مراسم ها شرکت کنند، - تلاش می کردند تا مردم را غذا بدهند و بقیه هم در عزاداری ها شرکت می کردند.

*خانواده را در عزای حسینی دخیل کنید امسال این فرصت برایمان پیش آمده تا در کنار اعضای خانواده عزاداری کنیم، به راحتی می توانیم یک روضه خانگی برای ترویج فرهنگ حسینی در خانه برگزار کنیم، بچه ها را در آن دخیل کنیم، سخنرانی در زمینه اسلام و شهادت امام حسین(ع) گوش دهیم و به عزاداری از طریق گوش دادن به صدای مداحان و همینطور عزاداری های صدا و سیما بپردازیم و دل هایمان را روانه حرم امام حسین(ع) و حضرت عباس(ع) کنیم.

  همانطور که هر شب از شب های محرم تا اولین دهه به نام یکی از بزرگان فرهنگ عاشورایی است به راحتی می توانیم برنامه های عزاداری آنها را از اینترنت دانلود کرده و هر شب یکی را گوش دهیم و پس از آن پدر و مادرها برای بچه هایشان داستان های شهادت بزرگان را نقل کنند و آنها را با امام حسین(ع) و یارانشان آشنا کنند.

*زیارت عاشورا بخوانید بنابراین هر شب رأس ساعت مشخصی اعضای خانواده می توانند دور هم جمع شوند، زیارت عاشورا ، حدیث کساء و ادعیه اهل بیت(ع) را قرائت کنند و پس از آن به عزاداری حسینی گوش دهند و خود نیز با آ


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

با اعضای خانه چگونه تکیه خانگی برگزار کنیم/ اینجا محرم تعطیل نمی شود

با اعضای خانه چگونه تکیه خانگی برگزار کنیم/ اینجا محرم تعطیل نمی شود