مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 25 مرداد 1400 ساعت 10:352021-08-16پزشكي

بیمارستان هاجر شهرکرد در حال انفجار است/ نبود تخت خالی برای بستری بیماران


رییس دانشگاه علوم پزشکی شهرکرد گفت: بیمارستان هاجر شهرکرد به علت حجم بالای بستری بیماران کرونایی در حال انفجار است و باتوجه به فرسوده بودن زیرساخت ها در این بیمارستان امکان اضافه کردن فضا برای بستری بیماران وجود ندارد.

- ایسنا/چهارمحال و بختیاری رییس دانشگاه علوم پزشکی شهرکرد گفت: بیمارستان هاجر شهرکرد به علت حجم بالای بستری بیماران کرونایی در حال انفجار است و باتوجه به فرسوده بودن زیرساخت ها در این بیمارستان امکان اضافه کردن فضا برای بستری بیماران وجود ندارد.

مجید شیرانی 25 مردادماه در جلسه ستاد استانی پیشگیری و مقابله با بیماری کرونا در چهارمحال و بختیاری با اشاره به اینکه استان از نظر شیوع بیماری کرونا در وضعیت بسیار بدی قرار دارد، اظهار کرد: روزانه بالغ بر 3000 بیمار مشکوک و مبتلا به کرونا به مراکز درمانی سرپایی و بیمارستانی استان برای انجام تست کرونا مراجعه می کنند که بنا بر تشخیص پزشک از حدود 1700 الی 2000 نفر تست کرونا انجام می شود.

رییس دانشگاه علوم پزشکی شهرکرد افزود: همچنین روزانه به طور میانگین پاسخ تست کرونای 600 بیمار سرپایی و 100 بیمار بستری مثبت اعلام می شود، در مجموع 40 درصد تست های PCR اخذ شده از موارد مشکوک به کرونا مثبت است، همچنین در سویه نوع دلتا حدود یک سوم تست های کرونا منفی کاذب است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بیمارستان هاجر شهرکرد در حال انفجار است/ نبود تخت خالی برای بستری بیماران

بیمارستان هاجر شهرکرد در حال انفجار است/ نبود تخت خالی برای بستری بیماران