مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 25 مرداد 1400 ساعت 10:252021-08-16پزشكي

گفت وگو درباره همه گیری برای کودکان مناسب است یا استرس زا؟


افراد نسبت به همه گیری احساس انزوا و نگرانی می کنند و صحبت با دیگران در مورد این احساسات می تواند کمک کننده باشد.

- ایسنا/خراسان رضوی افراد نسبت به همه گیری احساس انزوا و نگرانی می کنند و صحبت با دیگران در مورد این احساسات می تواند کمک کننده باشد.

به نقل از سایکولوژی نیوز، کودکانی که والدین آنان شیوه ارتباطی اجتنابی را ترجیح می دهند، مشکلات عاطفی بیشتری نشان خواهند داد اما کودکانی که والدین آنان با شیوه های منسجم تری به یادآوری خاطرات خود می پردازند، حتی چند دهه بعد رفاه و عزت نفس بالاتری از خود بروز می دهند.

بسیاری از افراد در دوران خانه نشینی کرونا حضور در جلسات و گفت وگوهای آنلاین را تجربه کرده اند اما مشتاق به برقراری تعاملات اجتماعی واقعی هستند تا از طریق به اشتراک گذاری تجربیات خود با دیگران موارد زیادی را فرا گیرند.

محققان اظهار کردند: برقراری ارتباط برای اشتراک گذاری مطالب مرتبط با بیماری کووید 19 می تواند برای همه ازجمله کودکان ضروری باشد تا بتوانیم این تجربیات چالش برانگیز را حل کنیم و با آن ها کنار بیاییم.

بیشتر مطالعات در همه گیری موضوعاتی هستند که چندان جالب نیستند ازجمله انزوا و فقدان انگیزه، نگرانی درباره همه گیری، نگرانی از آینده و بسیاری از مطالبی که برای رسیدن به آنها، مثبت ماندن و دستیابی به زندگی ع


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

گفت وگو درباره همه گیری برای کودکان مناسب است یا استرس زا؟

گفت وگو درباره همه گیری برای کودکان مناسب است یا استرس زا؟