مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 25 مرداد 1400 ساعت 10:102021-08-16سياسي

بیانیه مجمع نمایندگان خوزستان در خصوص طرح تفکیک استان


ضمن مخالفت صریح با این طرح از همه مردم و نخبگان استان تقاضامندیم با همدلی و همگرایی و توجه به راهبرد بهره گیری خردمندانه از همه ظرفیت های انسانی و منابع طبیعی و خدادادی حل مشکلات و چالش های مبتلا به استان و روند توسعه در شأن خوزستان قهرمان را سرلوحه همه .

- ضمن مخالفت صریح با این طرح از همه مردم و نخبگان استان تقاضامندیم با همدلی و همگرایی و توجه به راهبرد بهره گیری خردمندانه از همه ظرفیت های انسانی و منابع طبیعی و خدادادی حل مشکلات و چالش های مبتلا به استان و روند توسعه در شأن خوزستان قهرمان را سرلوحه همه طرح ها و اقدامات خود قرار دهیم.

مجمع نمایندگان خوزستان بیانیه ای در مورد طرح تفکیک استان خوزستان منتشر کرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایلنا از خوزستان، مجمع نمایندگان خوزستان بیانیه ای در مورد طرح تفکیک استان خوزستان منتشر نمود.

متن این بیانیه به شرح ذیل است: بسمه تعالی با عرض تسلیت به مناسبت ایام سوگ سید و سرور آزادگان جهان، حضرت سیدالشهدا به استحضار مردم شریف استان خوزستان می رساند از آنجایی که هر طرحی در دستیابی به هدف نهایی خود به مطالعه و عقبه کار کارشناسی و نخبگانی نیازمند است.

طرح تفکیک استان خوزستان هیچ ارتباط منطقی با تاریخ، تمدن، فرهنگ، امنیت و توسعه پایدار آن ندارد خوزستان که با تاریخی بیش از پنج هزار ساله و تمدنی کهن اصل


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بیانیه مجمع نمایندگان خوزستان در خصوص طرح تفکیک استان

بیانیه مجمع نمایندگان خوزستان در خصوص طرح تفکیک استان