مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 25 مرداد 1400 ساعت 09:452021-08-16اقتصادي

دوربین کوچک بیسیم رم خور خانگی


اگر قصد خرید دوربین مداربسته برای تامین امنیت منزل و یا محل کار خود را دارید، فروشگاه اینترنتی نهصد مرکز فروش انواع دوربین مداربسته در کشور می باشد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، بنابر اعلام نهصد، جهت خرید و اطلاع از قیمت انواع دوربین مداربسته می توانید به فروشگاه اینترنتی نهصد مراجعه کنید.

دوربین مداربسته بیسیم خانگی : دوربین های مداربسته بیسیم نیاز به سیم کشی و دستگاه ضبط نداشته و قیمت خیلی پایین تری را نسبت به دوربین های مداربسته معمولی دارند.

همچنین نصب و راه اندازی دوربین مداربسته بیسیم بسیار آسان است و شما بدون داشتن تخصص می توانید این دوربین ها را نصب و راه اندازی کنید.

دوربین مداربسته بیسیم بیرونی : دوربین های مداربسته بیسیم در برابر آب و گرد غبار مقاوم هستند و می توانند تصاویری با کیفیت بالا را ثبت کنند این دوربین ها نیاز به سیم کشی و دستگاه ضبط نداشته و کلیه اطلاعات بر روی کارت حافظه ذخیره میشود.

جهت خرید و اطلاع از قیمت ها به کجا مراجعه کنیم ؟ شما می توانید جهت خرید دوربین مداربسته و اطلاع از قیمت انواع دوربین مداربسته به فروشگاه اینترنتی نهصد مراجعه کنید و انواع دوربین مداربسته را اطلاعات دقیق تر برسی کنید.

آدرس وب سایت نهصد : nohsad.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دوربین کوچک بیسیم رم خور خانگی

دوربین کوچک بیسیم رم خور خانگی