مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 25 مرداد 1400 ساعت 09:302021-08-16پزشكي

ظرفیت بالقوه سمن ها در کاهش بحران های اجتماعی بی بدیل و یاری رسان است


فرماندار شهرستان قرچک ظرفیت بالقوه سازمان های مردم نهاد در کاهش بحران های اجتماعی را بی بدیل و یاری رسان دانست و از نقش سمن ها در ایام شیوع کرونا تقدیر کرد.

- ایسنا/تهران فرماندار شهرستان قرچک ظرفیت بالقوه سازمان های مردم نهاد در کاهش بحران های اجتماعی را بی بدیل و یاری رسان دانست و از نقش سمن ها در ایام شیوع کرونا تقدیر کرد.

بهمن خطیبی در گفتگو با خبرنگار ایسنا بیان کرد: سازمان های مردم نهاد(سَمَن‎ها) در حدود 18 ماه پاندمی کرونا کم تر دیده شدند ، درحالی که می شد به خصوص در زمینه اطلاع رسانی ، پیشگیری و مقابله با این بیماری از آنان استفاده های کافی و لازم برد.

وی ادامه داد: ظرفیت بالقوه سمن ها در کاهش بحران های اجتماعی و هم چنین تشویق مردم به مشارکت حداکثری برای رعایت پروتکل های بهداشتی و انتقال تصمیم گیری ها و سیاست گذاری های دولت و ستاد ملی کرونا به اقشار مختلف جامعه بی بدیل و یاری رسان است.

نماینده عالی دولت در شهرستان قرچک عنوان کرد: برخی از سازمان های مردم نهاد به صورت داوطلبانه ، برنامه ها و آموزش هایی در حوزه بهداشت و درمان برای اقشار آسیب پذیر ترتیب داده اند که جای تقدیر دارد اما همچنان جای خالی آنان در مقابله جدی با این بیماری منحوس، حس می شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ظرفیت بالقوه سمن ها در کاهش بحران های اجتماعی بی بدیل و یاری رسان است

ظرفیت بالقوه سمن ها در کاهش بحران های اجتماعی بی بدیل و یاری رسان است