مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 25 مرداد 1400 ساعت 09:152021-08-16فرهنگي

تمدید مهلت ارسال آثار به دبیرخانه جایزه کتاب سال زنجان


مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان زنجان گفت: با تصمیم دبیرخانه سومین جشنواره کتاب سال استان زنجان، مهلت ارسال آثار به این جایزه تا 10 شهریورماه تمدید شد.

- محمدربیع احمدخانی امروز در گفت وگو با خبرنگار فارس در زنجان با بیان اینکه سومین چاپ شده باشند، مجاز به شرکت در این رویداد فرهنگی هستند.

وی افزود: همچنین هیأت داوران همه آثاری را که در حوزه دفاع مقدس، مدافعین حرم و 3535 شهید استان زنجان منتشر شده اند، در بخش ویژه داوری خواهند کرد.

احمدخانی با اشاره به اینکه ویراست جدید آثار علمی چنانچه به تشخیص گروه داوری 40 درصد نسبت به ویراست قبلی تغییر کرده باشد، مجدد بررسی خواهد شد، اضافه کرد: کتاب های آموزشی از دایره انتخاب و داوری جایزه کتاب سال خارج می شود.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان زنجان با اشاره به اینکه هر جلد از کتاب های دوره ای در صورت استقلال محتوایی حکم یک کتاب مستقل را دارد، افزود: در غیر این صورت بررسی کتاب منوط به ارائه نیمی از مجلدات خواهد بود.

محمدی با اشاره به اینکه هر مولف باید سه نسخه از آثار خود را برای شرکت در فرآیند داوری ارسال کند، گفت: طبق فراخوان کتاب های منتشره در سال 1399 امکان ارسال داشتند اما طبق تصمیمات اتخاذ شده کتاب های چاپ شده در سال 1398 نیز امکان شرکت در این دوره را خواهند داشت.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تمدید مهلت ارسال آثار به دبیرخانه جایزه کتاب سال زنجان

تمدید مهلت ارسال آثار به دبیرخانه جایزه کتاب سال زنجان