مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 25 مرداد 1400 ساعت 08:402021-08-16سياسي

جزییات طرح جامع دفع آب های سطحی اهواز


سرپرست شهرداری اهواز با اشاره به تصویب طرح جامع دفع آب های سطحی اهواز، گفت: این طرح در 220 کیلومتر خطوط اصلی در غرب اهواز و 240 کیلومتر در شرق اهواز اجرا خواهد شد.

- ایسنا/خوزستان سرپرست شهرداری اهواز با اشاره به تصویب طرح جامع دفع آب های سطحی اهواز، گفت: این طرح در 220 کیلومتر خطوط اصلی در غرب اهواز و 240 کیلومتر در شرق اهواز اجرا خواهد شد.

علیرضا عالیپور در آیین کلنگ زنی پروژه دفع آب های سطحی کوی علوی اهواز که امروز (25 مردادماه) برگزار شد، اظهار کرد: هدف این است که در یک بازه زمانی کوتاه، اقدامات موثری برای شهروندان اجرا شود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، وی افزود: طرح جامع دفع آب های سطحی اهواز پس از مدت ها تصویب شده است.

استاندار خوزستان، مجموعه حوزه معاونت عمرانی استانداری و ارکان دیگر، زحمات زیادی کشیدند تا تمامی شهرها طرح جامع دفع آب های سطحی داشته باشند و اعتبارات تخصیص یافته بر اساس طرح علمی و مصوب پیش بروند.

سرپرست شهرداری اهواز گفت: این طرح در 220 کیلومتر خطوط اصلی در غرب اهواز و 240 کیلومتر در شرق اهواز اجرا خواهد شد و 15 ایستگاه پمپاژ را در بر می گیرد.

وی افزود: مهم ترین ایستگاه پمپاژ و خط انتقال این پروژه، در کوی علوی است که با افتتاح این پروژه بالغ بر 50 درصد نارضایتی های مردم رفع خواهد شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جزییات طرح جامع دفع آب های سطحی اهواز

جزییات طرح جامع دفع آب های سطحی اهواز