مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 25 مرداد 1400 ساعت 08:302021-08-16سياسي

ماجرای ادعای رهاسازی فاضلاب بیمارستانی کوثر/ مسئولان بیمارستان تکذیب کردند


اخیرا تصویری در فضای مجازی منتشر شده که از ورود فاضلاب بیمارستان کوثر شیراز به جوی آب خبر می داد اما مسئولین بیمارستان این موضوع را تکذیب کردند.

- خبرگزاری مهر - گروه استان ها: انتشار تصاویری در فضای مجازی خبر از موضوعی هولناک می داد موضوعی که می توانست سلامت مردم استان فارس و به خصوص شیراز را تحت شعاع خود قرار بدهد.

در تصاویری که در فضای مجازی منتشر شده، فیلمبردار مدعی شده است که در بخش پزشکی هسته ای بیمارستان کوثر شیراز فضایی برای جمع آوری فاضلاب این بخش در نظر گرفته شده است و در ادامه با نشان دادن جوی فاضلاب ادعا می کند که فاضلاب این بخش در جوی آب رها شده است.

فاضلاب، بیمارستانی نیست و خطری ندارد مسئول بهداشت بخش پزشکی هسته ای بیمارستان کوثر به خبرنگار مهر گفت: آبی که از بیمارستان مؤثر به جوی های مجاور روانه شده است آبی کاملاً بی خطر است و اصلاً فاضلاب بیمارستانی نیست زیرا با توجه به مقررات اعلام شده فاضلاب بیمارستانی در شرایط ویژه ای نگهداری و توسط تیم های مشخصی حمل و معدوم می شود.

محمد صادق شبیری در ادامه بیان کرد: عملیاتی که در این تصویر نشان داده شده است مربوط به تست تانکرهای این بیمارستان برای جلوگیری از نشتی است و آبی هم که در این عملیات در حال خارج سازی است آب تمیزی بوده که در تانکرهای تأخیری این بیمارستان وجود


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ماجرای ادعای رهاسازی فاضلاب بیمارستانی کوثر/ مسئولان بیمارستان تکذیب کردند

ماجرای ادعای رهاسازی فاضلاب بیمارستانی کوثر/ مسئولان بیمارستان تکذیب کردند