مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 25 مرداد 1400 ساعت 07:352021-08-16اقتصادي

گمرک آستارا با کمبود نیروی انسانی مواجه است


مدیرکل گمرک آستارا با اشاره به کمبود نیروی انسانی در این گمرک، گفت: با توجه به فعالیت گمرک آستارا در سه بخش زمینی، دریای و ریلی نیازمند تقویت نیروی انسانی هستیم.

- کریم رسولی در گفتگو با خبرنگار مهر با تاکید بر اینکه ساختار، امکانات و نیروی انسانی گمرک آستارا به عنوان یک گمرک فعال مرزی باید تقویت شود، اظهار کرد: تأمین نیرو با توجه به آینده روشن اقتصادی منطقه، به سازمان متبوع اعلام شده است.

رسولی افزود: گمرک آستارا با همه رویه ها در سه حوزه زمینی، دریایی و ریلی فعالیت دارد و تنها گمرک کشور است به شکل همزمان در این سه حوزه فعالیت می کند.

وی با تأکید بر اینکه شاهد افزایش فعالیت ها در سه مرز آستارا هستیم، افزود: این گمرک با کمترین ساختار نیروی انسانی مواجه است که باید هر چه سریع تر رفع شود.

رسولی با اشاره به اینکه 285 هزار و 510 تن کالا به ارزش بیش از 154 میلیون دلار در چهار ماه نخست امسال از گمرک آستارا صادر شده است، اضافه کرد: این میزان صادرات، پنج برابر مقدار واردات از مرز این شهرستان است.

وی اظهار کرد: در چهار ماه نخست امسال در صادرات غیرنفتی که زمینه ساز اشتغال و توسعه و ارزآوری است، 12 هزار و هفت فقره اظهارنامه صادراتی به گمرک وصول شده که نسبت به مدت مشابه سال قبل 27 درصد رشد داشته است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

گمرک آستارا با کمبود نیروی انسانی مواجه است

گمرک آستارا با کمبود نیروی انسانی مواجه است