مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 25 مرداد 1400 ساعت 07:252021-08-16سياسي

هیات مذهبی در برگزاری عزاداری مراقب دسیسه های دشمن باشند


مدیرکل تبلیغات اسلامی استان بوشهر گفت: رعایت دستورالعمل های بهداشتی همواره از اصول مورد توجه هیات های عزاداری است و آنها باید در برگزاری عزاداری مراقب دسیسه های دشمن باشند.

- ایسنا/بوشهر مدیرکل تبلیغات اسلامی استان بوشهر گفت: رعایت دستورالعمل های بهداشتی همواره از اصول مورد توجه هیات های عزاداری است و آنها باید در برگزاری عزاداری مراقب دسیسه های دشمن باشند.

حجت الاسلام محمدرضا طاهری اظهار کرد: هیات های عزاداری نشان دهند که در مکتب امام حسین (ع) هیچ تقابل و تضادی بین علم و دین وجود ندارد و مراعات اصول بهداشتی جزء دین و دستور مراجع تقلید است.

وی افزود: هیات های عزاداری سرور و سالار شهیدان همواره در تلاش هستند بنا به دستور مراجع تقلید چهره واقعی این عزا که چهره ای عقلانی است را به مردم نشان دهند.

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان بوشهر ادامه داد: بسیاری از آیین های سنتی استان از جمله سینه زنی استان بوشهر که شهره عام و خاص دارد و در فهرست آثار ناملموس کشور به ثبت رسیده است امروز به دلیل نبود امکان رعایت فاصله اجتماعی در آن، برگزار نمی شود.

طاهری با اشاره به دستورالعمل ابلاغی از سوی ستاد ملی کرونا در خصوص نحوه برگزاری آیین های عزاداری، تصریح کرد: با توجه به شرایط خاص استان بیشتر مجالس ویژه ماه محرم در بوستان ها و فضاهای باز برگزا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

هیات مذهبی در برگزاری عزاداری مراقب دسیسه های دشمن باشند

هیات مذهبی در برگزاری عزاداری مراقب دسیسه های دشمن باشند