مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 25 مرداد 1400 ساعت 07:202021-08-16پزشكي

اهدای خون به یاد حسین(ع)؛ جان بخش بیماران شویم!


در ایام سوگواری سرورو سالار شهیدان امام حسین(ع) قرار داریم و بحران کرونا نیاز به خون در بیماران بستری در مراکز درمانی و بیماران مزمن را بیشتر کرده است؛ - در جهان و ایران، نیاز به خون و فرآورده های خونی بیشتر احساس می شود و به علت وجود زیادتر بیماران در مراکز درمانی و درگیر شدن این بیماران با عوارض مختلف بیماری ها و از جمله بیمای کرونا، ضرورت اهدای خون امری مورد تاکید است.

نذر خون به عنوان یک حرکت انساندوستانه در ایام محرم و عزاداری سرور و سالار شهیدان آقا امام حسین(ع) در قالب یک پویش سراسری مطرح شده و این اقدام نیک و پسندیده با استقبال مردمی روبرو شده است؛ به طوری که مردم نوع دوست می توانند تا پایان ماه صفر به اهدای خون مبادرت کنند.

امسال نیز این پویش سلامت محور و نجات بخش با عنوان نجات یک انسان، نذر امسال من همزمان با آغاز ماه محرم در استان تهران کلید خورده است.

http://nobatdehi.

ibto.

ir محمد رضا مهدی زاده، مدیر کل انتقال خون استان تهران در باره این پویش، گفت: شهروندان تهرانی و عزاداران سرور شهیدان می توانند با اقتدا به فرهنگ نجات بخش اسلام و پیام ایثار نهضت عاشورا، با اهدای خون خود نجات یک انسان را پیشکش شهدای کربلا کنند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اهدای خون به یاد حسین(ع)؛ جان بخش بیماران شویم!

اهدای خون به یاد حسین(ع)؛ جان بخش بیماران شویم!