مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 25 مرداد 1400 ساعت 07:152021-08-16اقتصادي

نبودن تعادل بین عرضه و تقاضا، بازار میوه و تره بار بجنورد را نابسامان کرد


دبیر اتحادیه میوه و تره بار عمده بجنورد: نبودن تعادل بین عرضه و تقاضا در بازار قطعا باعث این سردرگمی ها خواهد شد که در شرایط فعلی باتوجه به کاهش میزان تولیدات و تقاضای بالای مردم برای بیماری کرونا، - مجید صفری در گفت وگو با خبرنگار فارس در بجنورد، در رابطه با وضعیت هویج در بازار اظهار کرد: کمبود برخی از اقلام کشاورزی در بازار ناشی از برخی سیاست گذاری های نادرست است که متاسفانه هر ساله باعث دردسرهایی برای مردم و کشاورزان می شود.

وی با اشاره به اینکه بخش عمده ای از تولید هویج مربوط به استان خوزستان می شود، ادامه داد: این در حالی است که در سال جاری با توجه به خشکسالی های پی در پی در این استان و سیاست های غلط تولیدات به صورت قابل توجه کاهش پیدا کرد و زمین های کشاورزی تبدیل به شوره زار شدند.

دبیر اتحادیه میوه و تره بار عمده بجنورد اضافه کرد: قطعا خشکسالی ها طی سالیان اخیر، نبود طرح و برنامه سازمان جهاد کشاورزی برای شرایط فعلی و برنامه های ناصحیح همگی دست به دست هم داده اند تا سطح زیر کشت محصولات پایین بیاید.

وی با اشاره به اینکه در حال حاضر واردات هویج به استان خراسان شمالی خیلی کم است، توضیح داد: در شرایط فعلی هویج با قیمت عمده در میدان بار کیلویی 20 هزار تومان و به صورت خرده فروشی کیلویی 25 تا 27 هزار تومان در بازار به فروش می رسد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نبودن تعادل بین عرضه و تقاضا، بازار میوه و تره بار بجنورد را نابسامان کرد

نبودن تعادل بین عرضه و تقاضا، بازار میوه و تره بار بجنورد را نابسامان کرد