مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 25 مرداد 1400 ساعت 06:452021-08-16پزشكي

فعالیت مطب های همدان در تعطیلات کرونایی/ ویزیت مجازی بیماران


رییس نظام پزشکی همدان از فعالیت مطب های همدان در ایام تعطیلات خبر داد و گفت: مطب ها جزو گروه شغلی یک و در ایام تعطیلات فعال هستند.

- علیرضا مدرکیان در گفت وگو با خبرنگار فارس در همدان با اشاره به فعالیت مطب ها در ایام تعطیلات اظهار کرد: مطب ها جرو گروه شغلی یک محسوب می شوند و در ایام تعطیلات فعال هستند.

وی فعالیت مطب ها را در جلوگیری از ازدحام بیمارستان ها در ایام تعطیلات مهم دانست و گفت: همچنان از مطب ها نسبت به رعایت پروتکل های بهداشتی بازدیدهایی صورت می گیرد و امیدواریم با توجه به این تعطیلات تعداد مراجعات به مراکز درمانی نیز کاهش یابد.

رییس نظام پزشکی همدان با بیان اینکه متاسفانه به طرز عجیبی آمار کرونا در حال افزایش است عنوان کرد: امیدوارم مردم پروتکل های بهداشتی را رعایت کنند و پزشکان نیز مدیریت لازم را داشته باشند تا پذیرش و مراجعات به مراکز درمانی کمتر شود چراکه پیک پنجم کرونا شباهتی با پیک های قبلی ندارد و دوره نهفتگی بیماری بسیار کوتاه و قدرت سرایت آن بالاست.

وی با اشاره به اینکه متاسفانه در این پیک از بیماری تعداد بیماران مبتلا به کرونا بالاست و وضعیت نگران کننده که شاهد تعداد زیادی از بیماران بدحال هستیم خاطرنشان کرد: این بیماری در سنین پایین نیز انتشار پیدا می کند و کوتاه بودن دوره نهفتگی بیماری نیز باعث می


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فعالیت مطب های همدان در تعطیلات کرونایی/ ویزیت مجازی بیماران

فعالیت مطب های همدان در تعطیلات کرونایی/ ویزیت مجازی بیماران