مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 25 مرداد 1400 ساعت 06:402021-08-16اقتصادي

به همدان سفر نکنید/ بازگشت خودروهای غیربومی


رییس پلیس راه استان همدان از اجرای سخت گیرانه ممنوعیت تردد خودرو در ورودی های این استان خبر داد و گفت: خودروهای پلاک غیربومی که به همدان سفر می کنند، - ایسنا/همدان رییس پلیس راه استان همدان از اجرای سخت گیرانه ممنوعیت تردد خودرو در ورودی های این استان خبر داد و گفت: خودروهای پلاک غیربومی که به همدان سفر می کنند، بازگشت داده می شوند.

سرهنگ رضا عزیزی در گفت وگو با ایسنا، با بیان اینکه در حال حاضر ترددها در ورودی استان نسبت به قبل کمتر شده است، اظهار کرد: تمامی راه ها تحت کنترل است و اقدامات سخت گیرانه و اعمال قانون انجام می شود.

وی با اشاره به اینکه هیچ بهانه ای برای ورود به استان یا تردد به استان های غربی پذیرفته نمی شود، تصریح کرد: طرح فعلی تقریباً محکم است و خودروها به صورت شبانه روزی جریمه می شوند.

عزیزی با بیان اینکه میزان جریمه برای خودروهای غیر بومی یک میلیون و 50 هزار تومان است، تأکید کرد: جریمه ها ظرف یک ماه دو برابر شده و با متخلفان به صورت جدی برخورد می شود.

رییس پلیس راه استان همدان با بیان اینکه در مورد تردد خودروهای غیربومی اعمال قانون صددرصدی صورت می گیرد، خاطرنشان کرد: تمامی جاده های فرعی و ممنوعه نیز تحت کنترل هستند و در ورودی ها اقدامات سختگیرانه حاکم است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

به همدان سفر نکنید/ بازگشت خودروهای غیربومی

به همدان سفر نکنید/ بازگشت خودروهای غیربومی