مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 25 مرداد 1400 ساعت 06:352021-08-16اقتصادي

شتاب دهی به تجاری سازی ایده های فناوری اطلاعات


با استقرار سومین شتاب دهنده در حوزه فناوری اطلاعات در پارک علم و فناوری آذربایجان شرقی ایده های مربوط به فناوری اطلاعات و ارتباطات با شتاب بیشتری تجاری سازی خواهد شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از تبریز، رییس پارک علم و فناوری آذربایجان شرقی در آیین امضا قرارداد استقرار مرکز شتاب دهی و توانمندسازی ستاک آپ SetakUP در پارک علم و فناوری آذربایجان شرقی گفت: این شتاب دهنده از استارتاپ ها درزمینهٔ فناوری اطلاعات و اقتصاد دیجیتال به خصوص در حوزه های تخصصی تجارت آنلاین، سلامت دیجیتال، گردشگری دیجیتال، آموزش آنلاین و توسعه صادرات حمایت خواهد کرد.

عبدالرضا واعظی افزود: شتاب دهنده ستاک آپ به تیم های متقاضی ایجاد کسب وکارهای نوپا فناورانه و نوآورانه فناوری اطلاعات ضمن خدمات شتاب دهی توسعه کارآفرینی، به نیروهای فعال در کسب وکارها و استارتاپ ها آموزش های توانمندسازی را ارائه خواهد کرد.

 وی با اشاره به تجارب و توانمندی های شرکت دانش بنیان ستاک تأکید کرد: این شتاب دهنده همچنین در مباحث مربوط به استقرار، مشاوره، منتورینگ را به تیم های پذیرش شده در دوره شتاب دهی یاری رسان افراد دارای ایده و کسب وکارهای نوپا خواهد بود.

واعظی بیان کرد: ایجاد فضایی جذاب برای جوانان برای برگزاری مسابقات، دورهمی های کارآفرینی و نشست های تخصصی، کلاس ها و ک


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شتاب دهی به تجاری سازی ایده های فناوری اطلاعات

شتاب دهی به تجاری سازی ایده های فناوری اطلاعات