مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 25 مرداد 1400 ساعت 06:352021-08-16حوادث

خودروهای غیربومی در ورودی یزد بازگردانده می شوند


هموطنانی که برای سفر به یزد عازم این استان شدند مطلع باشند که به هیچ عنوان اجازه عبور به این خودروها داده نمی شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس در یزد، بنا به اعلام رسمی ستاد فرماندهی انتظامی استان، در راستای اجرای مصوبات ستاد مبارزه با کرونا، پلیس یزد از صبح امروز با استقرار در مبادی ورودی این شهر خودروهای با پلاک غیربومی را علا وه بر جریمه به شهر خود بازگرداند.

سرهنگ مهدی زارع در گفت و گو با خبرنگار فارس از یزد با اشاره به اعمال محدودیت های جدید و تعطیلات پیش رو اظهار کرد: برابر اعلام مسئولان وزارت بهداشت به دلیل قطع زنجیره ویروس کرونا، تصمیماتی در ستاد ملی مقابله با کرونا اتخاذ شده تا از فردا 25 مرداد تعطیلی آغاز و تا 30 مرداد ادامه داشته باشد.

وی با بیان این که بر اساس این تصمیم و مصوبه اعلام شده از ساعت 12 امروز (یکشنبه 24 مرداد ماه) تا ساعت 24 روز پنجم شهریور ماه محدودیت تردد در استان اعمال می شود افزود: به همین منظور پلیس در ورودی استان مستقر و از ورود خودروهای شخصی غیربومی به داخل استان و خروج خودروهای بومی جلوگیری می کند.

رییس پلیس راهور با بیان اینکه متخلفان اعمال قانون می شوند ادامه داد: مقرر شده جرایم کرونایی مهلت پرداخت یک ماهه داشته باشند و پس از آن در صورت امتناع از پرداخت به دو برابر افزایش می یابد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

خودروهای غیربومی در ورودی یزد بازگردانده می شوند

خودروهای غیربومی در ورودی یزد بازگردانده می شوند